Kochani,

chcemy Wam przybliżyć kolejną kandydatkę do naszej blogosfery.

11

Mam na imię Aneta Paździora i jestem uczennicą drugiej klasy licealnej- mam 17 lat. Od zawsze interesowałam się modą, kosmetykami i wszystkim co pobudzało moją kreatywność. Jestem przede wszystkim duszą artysty- gram na gitarze, trochę śpiewam i uwielbiam robić zdjęcia. Pozytywna energia i nastawienie do świata wyróżnia mnie wśród innych szarych nastolatek, przytłoczonych codziennością. Od pewnego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga kosmetyczno-modowego, ale zawsze odstraszały mnie umiejętności, które mogę nazwać techniczno- informatycznymi( tworzenie strony, różnego rodzaju edytacje). Jednak ta chęć narastała we mnie z każdym dniem, a kiedy zobaczyłam że jeden  z moich ulubiony portali tworzy bloga, wiedziałam że chcę spróbować. 🙂

0af9c0b7008a2bd44896aa328708b084