Kochane co tam u Was słychać? Czy i Was dopadło już jesienne przeziębienie? Jeśli nie, to macie wielkie szczęście. Ja niestety ostatnio nie czułam się zbyt dobrze, więc nie pisałam żadnych recenzji. Na szczęście wróciłam do zdrowia i pisania. I tak właśnie na pierwszy pochorobowy rzut mam dla Was recenzję zapachu wyprodukowanego w Anglii. Jesteście ciekawe? To zapraszam!!

CHIQUE MADEMOISELLE – WODA PERFUMOWANA 

1-100_5079Co ciekawego mówi nam o zapachu producent?

Płatki białej róży i kwiat drzewa migdałowego otulone w radosnym bukiecie pelargonii, heliotropu i lilii.
Romantyczne nuty przechodzą w zmysłowy i subtelny aromat ciepłej wanilii i pociągającego piżma tworząc
wyjątkowy zapach Chique Mademoiselle.

Piramida zapachu
nuty głowy: biała róża, kwiat drzewa migdałowego
nuty serca: pelargonia, heliotrop, lilia
nuty bazy: wanilia, piżmo

1-100_5080A teraz czas na kilka słów ode mnie. Zacznę od tego, że niestety te nuty zapachowe nie należą do moich ulubionych. Wolę bardziej rześkie połączenia, ale to nie zmienia faktu, że zapach jest bardzo ciekawy i sądzę, że wielu z Was przypadnie do gustu. Jakbym go opisała?? Hmmm… Jest dość mocny, ale dzięki temu jest również dość trwały. Jest słodki i aromatyczny co mi najbardziej w nim przeszkadzało. Ale oczywiście każda z nas ma inny gust zapachowy 🙂 Pamiętajcie o tym!! Zdecydowanie mogę go polecić fankom słodkich i ciężkich zapachów.

Buteleczka jest prosta. Atomizer działa jak powinien. Plusem jest fajny różowy kartonik. w który zapakowana jest buteleczka. Moim zdaniem świetnie nadawałby się na prezent. Oczywiście z zawartością 🙂

1-100_5081.
Zapach jest do kupienia w Perfumerii Niebieska w śmiesznej cenie 19.90 PLN. Jak dla mnie bomba. Zwłaszcza dla fanek zapachów z UK oraz wszelakich słodkości. Ja osobiście poszukam sobie u nich czegoś bardziej orzeźwiającego.
Sądzicie, że zapach przypadłby Wam do gustu??:)

Buziaki,
Ilona