Prezentujemy kolejne dwie kandydatki do blogosfery:

Zebra

oraz

Magdalena Ż.

Otóż…

Jestem gadającą-piszącą Zebrą, jedyną na świecie, całym świecie.

Dlaczego Zebra? – Bo jej umaszczenie mówi wiele o mnie.

Recenzuję i wydaję opinię czarno-białą, szczerą, prawdziwą, uczciwą bez względu na to, skąd dany produkt jest.

Blogowanie rozpoczęłam w październiku 2013roku.

Dlaczego?

Ponieważ całe życie, rozmawiam z ludźmi na temat kosmetyków. I mąż stwierdził, że mogę to robić w domu, prowadząc bloga. Dlatego też go założyłam.

Testuję kosmetyki – dla kobiet, mężczyzn, dzieci – każdy produkt trafia do członka rodziny, dla którego jest przeznaczony.

Zawsze wywiązuję się ze współpracy, i nigdy nie zdarzyło mi się czegoś zaniedbać.

Jestem mamą 6 latka, który wplata swoje zdania do recenzji.

szef-zebry_21-5151111

Mam na imię Magdalena i pochodzę z woj. podkarpackiego.  Interesuję się medycyną, a w wolnych chwilach prowadzę bloga, którego tematyka dotyczy wyłącznie kosmetyków. Chociaż swojego bloga dopiero „rozkręcam”, to zapewne wiele z was, drogie czytelniczki z umieszczonymi na nim tekstami mogłyście się już zapoznać, bowiem te recenzje pisane były dla portalu.
Jak każda z nas lubię testować nowości, które ukazały się na rynku kosmetycznym, dlatego zgłaszam swoją kandydaturę do blogosfery.

kumpela