Nie spotkałam się do tej pory z takim produktem, który nie dość że ma świetną postać to jeszcze przeznaczony jest dla nas w celu łagodzenia podrażnień/zmniejszania zaczerwienienia itp.
Jak się sprawdził na mojej skórze?

Serum znajduje się w ampułkach, które kojarzą mi się z aptecznym produktem (sama nie wiem dlaczego). Ale mało ważne.:]

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Aby wydobyć serum, należy urwać górną część ampułki, która jest naznaczona białą kropeczką. Nie ma żadnego problemu aby zrobić to szybko, i nie obawiajcie się, że sobie coś uszkodzicie, czy też okaleczycie – nie z tym produktem.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Co do samego serum:

Konsystencja – olejek (fajnie się rozprowadza na skórze)

Zapach – ja nie wyczuwam żadnego zapachu, albo faktycznie jest bezzapachowy, albo moje nozdrza nie wyczuwają nic 😉 Tu mogę śmiało napisać że szkoda, iż nic nie pachnie – bo ja lubię kiedy czuć fajny zapach. :]

Działanie:
Po depilacji nóg/czy też goleniu bardzo często występują podrażnienia, zaczerwienienia itp. Większość z nas odczuwa ten dyskomfort. I tu jak z nieba spada nam serum łagodzące od AVA.
Po rozprowadzeniu serum na skórze odczuwam niesamowitą ulgę. Nic mnie nie piecze, skóra nie jest zaczerwieniona, nie jest podrażniona. CUDOWNY produkt, tak śmiało mogę rzec.

???????????????????????????????

Szukałam długo czegoś, co złagodzi skutki depilacji/golenia. I w końcu znalazłam :] Dzięki komu? Ano oczywiście że dzięki portalowi UDZIEWCZYN. I tak to od tej pory – Zebre nic nie piecze, i ma piękne nóżki – bez podrażnień i bez koloru \red/ :))))

Dziękuję!!!

Testowała
Zebra