Kto mnie zna, ten wie, że na punkcie paznokci mam hopla. Dlatego też bardzo ucieszyłam się, kiedy w przesyłce od portalu UDZIEWCZYN moje oczka zobaczyły lakiery do paznokci. No bo kto jak kto, ale Zebra jest fanatyczką jeśli chodzi o ten dział.
Dlatego też, już na samym wstępie powiem wam, iż wcześniej nie miałam tego lakieru, i z uwagi na ten fakt, lakier ten poddałam testom już pierwszego dnia kiedy otrzymałam przesyłkę.

555

No to zaczynamy.
Lakier Coral – nr 155
Pędzelek średniej grubości, ładnie współpracuje.
Jedna warstwa ładnie pokrywa płytke paznokci, ale dla uzyskania głebi koloru, ja nałożyłam dwie wartwy. Spokojnie, można się bawić, gdyż lakier świetnie schnie. Za samo to już skradł kawałek mego serca, że nie musiałam biegać po mieszkaniu i udawać że latam ;] Wiecie o co chodzi, o to magiczne trzepotanie rękoma, aby lakier szybciej wyschnął ;]
Dlatego też, kiedy przekonałam się iż potrafi szybko wsychnąć, na drugi dzień postanowiłam dodać mu troszkę pikanterii. I zrobiłam sobie delikatny wzorek :]

cats

111

Co do trwałości, bez niczego udało się mu wytrwać na paznokciach osoby pracującej ach i przede wszystkim „mamy” – [ pragnie, gotowanie, sprzatanie itp itd..] – przetrwał całe 3 dni. Podczas czwartego dnia, delikatnie zaczął odchodzić od końcówek, no cóż pomyślałam… I tak jesteś niezły :]

Barwa, osobiście bardzo mi odpowiada. Choć może nie na tę porę roku, ale dla mnie nie liczy się czy na zewnątrz jest lato czy zima – dla mnie ważne są paznokcie, i ich forma. A lakier? Przecież ja mogę nawet w zimie miec kwiatuszki na zółtych paznokciach – za nic mnie to nie przeraża.
Fajnie jest czasem się wyróżnić z tłumu, kiedy wszędzie i wszyscy na pazurkach mają bałwanki, choinki itp. itd…

???????????????????????????????

Acha chyba się rozpisałam.. Wybaczcie :]

Powróćmy do głownego bohatera :]

+ Pędzelek
+ Konsystencja
+ Kolor

Co do zmywania.
Fantastycznie schodzi z paznokci. Nie buntuje się i nie sprzeciwia. Delikatnie nasączony wacik jest w stanie bezboleśnie usunąć go z płytki. Co jest bardzo dobre – ponieważ nie musimy duśić naszych pazurków w dużej ilości zmywaczy :]

Dziękuję UDZIEWCZYN – lakier sprawił mi nieziemską frajdę 
Dziękuję portalowi UDZIEWCZYN, za możliwość testowania tego lakieru :]

Testowała
Zebra