Bardzo często ten dezodorant gości  w naszych progach. Mąż twierdzi, że po całym dniu w pracy jest całkiem dobrze.:] Cena [6,59zł]  nie jest wygórowana, zatem spokojnie można się skusić. Chyba, że ktoś już próbował i nie zdał ten produkt egzaminu.
???????????????????????????????

Tym razem również ja go wypróbowałam. I oto co wam o nim powiem :]
Poręczna buteleczka i sprawny atomizer.
Talk, który ma za zadanie chronić przed potliwością nasze stopy.
Fajny świeży zapach / nie drażniący.
Miły w użyciu.
???????????????????????????????
Przed założeniem bucików, z odległości 15centymetrów spryskałam stopy. Następnie założyłam skarpetki i wskoczyłam w łyżworolki. Wyszłam pojeździć, bo w końcu u nas żadnego śniegu nie ma :] Po 2,5h wróciłam do domu, zdjęłam łyżworolki i sprawdzałam stopy. Byłam zaskoczona, jak po takim wysiłku, na moich stopach ani kropli potu. Cale suche i brak nietypowego zapachu. Naprawdę byłam zaskoczona, że taki niby zwykły, tani dezodorant dał sobie ze mną radę. Bo to, że pokonał mojego męża to wiem, gdyż nie mamy go w domu pierwszy raz. Ale żeby mnie zadowolił, po moich wojażach na podwórku? No szok! :]
???????????????????????????????

I Ja i mój mąż jesteśmy dla niego na TAK.
Chociażby z tego powodu, że mamy suche stopy bez kropli potu. Ja po wojażach na podwórku, mąż po ciężkim dniu w pracy. Dodatkowo:

– Fajnie chłodzi stopy
– Atomizer działa sprawnie / nie zacina się
– Świeży nie drażniący zapach
-Dostępność
– Cena
– Chroni stopy przez potem

UWAGA!
???????????????????????????????

Jeśli chcecie być naprawdę zadowoleni z tego dezodorantu, pamiętajcie aby przed użyciem wstrząsnąć!  Tak by talk mógł się porządnie wymieszać. I aby można było spryskać stopy.
Polecam go osobom, które mają problemy z potliwością stóp. Ale nie tylko, bo czasami wystarczy skarpetka z jakiegoś sztucznego materiału, lub obuwie niewłaściwe i już ten problem tyczy się każdego z nas.

Dziękujemy UDZIEWCZYN. Warto go polecać dalej ! :]

Testowała Zebra