Nic mnie tak nie kręci, jak ciekawa forma produktu
.???????????????????????????????

Perełki do kąpieli stóp, od pierwszego momentu przykuły moją uwagę. Oglądałam, czytałam, wąchałam i próbowałam. Ciekawość mnie po prostu pożerała od stóp do samej głowy :]
???????????????????????????????

Perełki mają wygodne opakowanie i piękną barwę. Przyjemny zapach, od którego może rozboleć głowa – ale przecież perełki przeznaczone są do stóp, zatem nos nie musi ich wąchać, i protestować.
??????????????????????????????????????????????????????????????

Wszystko wykonywałam według zaleceń producenta. Czyli:
2 nakrętki perełek rozpuszczałam w 3l ciepłej wody. Moczyłam stopy jakieś 10-15 minut, następnie delikatnie wycierałam.(Nadmienię, że od samej kąpieli stóp można się nie źle zrelaksować i dosłownie odpłynąć w siną dal:) ). Stopy były i są bardzo zadowolone.
??????????????????????????????????????????????????????????????

Perełki nie dość, że pięknie oczyszczają, to jeszcze powodują iż skóra zostaje zmiękczona. Stopy rewelacyjnie się odprężają, po ciężkim dniu w szpilkach. Nie ma uczucia „ściągnięcia”, czy też wysuszenia. Ładny zapach, który otacza nie tylko stopy ale i cały pokój, gdzie była miska z wodą :]
???????????????????????????????

Takie małe opakowanie, bo zaledwie 150g jest bardzo wydajne. A stopy odwdzięczają się nam swoją delikatnością.

Testowałam dzięki uprzejmości portalowi UDZIEWCZYN

I cóż więcej mogę rzec? Dziękuję!

Testowała Zebra

http://www.zebratestuje.blogspot.com