Cudowne opakowanie – zacznę od tego, ponieważ pierwszy raz spotykam się z tego typu opakowaniem maskary. Firma Inrgid Cosmetics dołożyła ogromnej staranności, i samo opakowanie przykuwa uwagę, to też chęć wypróbowania staje się mocniejsza. Kiedy wzięłam tę maskarę do ręki, pomyślałam sobie, że jest super.
No tak…. Kobieta ;]

???????????????????????????????Popatrzyłam na szczoteczkę, i wydawało mi się, że naprawdę da świetny efekt. Rozpoczęłam malowanie… Nałożyłam jedną warstwę i stwierdziłam, że takie zdjęcie pokażę. Dlaczego? Ponieważ jak wygląda po dwóch warstwach można samemu sprawdzić. Dla mnie liczy się ten „pierwszy raz”.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

W moich oczach, dobry tusz do rzęs uwidacznia się po pierwszym machnięciu szczoteczką. Jak wypadł? Same oceńcie. Mnie nie zachwycił. Koleżanka stwierdziła, że daje zbyt naturalny wygląd. I ja się chyba muszę zgodzić z jej opinią. Nie każda kobieta lubi mocno wy-tuszowane rzęsy. Są również takie, które właśnie takiego mega naturalnego efektu pożądają. To też ta pięknie prezentująca się maskara jest przeznaczona właśnie dla tego typu kobiet. Naturalny wygląd rzęs – moim zdaniem ten opis dobrze do niej pasuje.
???????????????????????????????

Ogromnym plusem dla mnie jest fakt, iż nie uczula ani nie podrażnia. To dla mnie istotna sprawa, ponieważ moje oczy są bardzo wrażliwe, i nie przepadają za byle czym. Co do zmywania, łatwo i bezboleśnie można ją usunąć z rzęs. Świetnie poradził sobie zwykły najtańszy produkt, przeznaczony do demakijażu. To też się mi w niej spodobało, ponieważ nie musiałam przecierać i męczyć oczu podczas zmywania.

DSC02213

Nie zauważyłam aby udało się jej pogrubić czy też wydłużyć moje rzęsy. A chyba po to je maluję prawda? :]

To chyba na tyle, co do tego produktu. Oczywiście nie skreślam go całkowicie, bo kto wie, może za jakiś czas będę chciała mieć tylko delikatnie podkreślone rzęsy. Jednak na obecny czas, nie będę się z nią wiązała zbyt mocno.

???????????????????????????????

Polecam kobietom, które lubią delikatnie podkreślone rzęsy :]
Cena jest bardzo przyjazna kobiecie 😉 – 12zł. I jakby nie patrzeć za taką kwotę, chyba nie można a nawet nie wypada wymagać cudów prawda? :]

Dziękuję portalowi UDZIEWCZYN

Testowała Zebra