Eveline jak dla mnie ma eleganckie opakowania, i świetne zapachy. Ten produkt tylko potwierdza moją dotychczasową opinię o tej firmie.

???????????????????????????????

Ten luksusowy krem, skradł me serce…. I nie ukrywam, że była to miłość od pierwszego spojrzenia :]

Śmietankowa konsystencja, [bardzo delikatna] rewelacyjnie rozprowadza się na twarzy i ciele. I żeby tego było mało, wchłania się bardzo szybko – co wpływa na moje świetne samopoczucie. Nie muszę tracić czasu i czekać, aby móc się ubrać.

???????????????????????????????

Z pierwszych zalet jakie przychodzą mi do głowy to:

+ Obłędny zapach, który pozostaje przez pewien czas na ciele (obłędny powtarzam)

+ Nie pozostawia tłustego filmu

+ Błyskawicznie się wchłania

+ Genialnie wygładza skórę

+ Nie zapycha

???????????????????????????????

Skóra po użyciu jest dosłownie jak skóra niemowlaka. Już sam ten fakt powoduje, że bardzo go lubię. Czy ujędrnia? Nie jestem w stanie tego stwierdzić, wybaczcie. Nie mam problemów ze skórą raczej wszędzie jest „jędrna” 😉 Ale z kolei moja mama, która potrzebuje ujędrnienia, stwierdza, że krem działa.( Zakupiła sobie całe opakowanie i regularnie stosuje). Również jest zachwycona jego zapachem i całym działaniem :]

???????????????????????????????

Jeszcze garść słów od producenta:

Extra Soft  Bioolejek makadamialuksusowy krem ujędrniająco-wygładzający do skóry suchej i bardzo suchej, wymagającej głębokiego odżywienia  i natychmiastowego ukojenia.

Olejek makadamia regeneruje, nawilża, wygładza i uelastycznia. Chroni skórę przed wolnymi rodnikami i przed szkodliwym działaniem promieni UV.

Olejek  arganowy i kwas hialuronowy wyraźnie odmładzają, długotrwale nawilżają, ujędrniają i wygładzają. Kompleks witamin (A, E, F)  poprawia jędrność i elastyczność oraz błyskawicznie nadaje skórze aksamitną gładkość i miękkość.

Cena bardzo atrakcyjna bo za 200ml zapłacimy 12.50zł – warto oj warto!

Portal UDZIEWCZYN pozwolił mi rozkoszować się tym produktem, za co serdeczne DZIĘKI!

Testowała Zebra