Recenzja łączona, ponieważ nie widzę sensu rozbijać tego na dwa razy.

(1)Balsam do stóp i paznokci intensywnie nawilżający testowała Zebra

(2)Krem do stóp intensywnie regenerujący testowała mama Zebry

DSC02638-tile

(1). Krem jest wydajny, za co ma u mnie ogromny plus. Aplikacja wygodna. Podczas wyciskania kremu wydobywam go tyle ile uważam za stosowne. Zapach dla mnie nie bardzo, ale mój mąż twierdzi, iż jest całkiem przyjemny. Plusem jest również to, że szybko się wchłania – a ja sobie to bardzo cenię. Potrafi ładnie wygładzić skórę na stopach – po dłuższym zastosowaniu zauważyłam nawet, że pięty są jakieś inne. Skóra jest zmiękczona. Czuć delikatne nawilżenie jednak wymaga to regularnego stosowania. Z resztą wszystko co regularnie stosujemy może zdać egzamin albo i nie. Jednak po dłuższym czasie nasza opinia jest coś warta. :] Cena 6zł jest przyjemną ceną, i jeśli ktoś tylko ma ochotę na wypróbowanie tego kremu – śmiało może to uczynić. Portfel płakał nie będzie. :]

DSC02639-horz

DSC02641-horz

(2). Krem spisał się równie dobrze co jego poprzednik. Dalej nie mogę uwierzyć, że za taką cenę mamy tak dobre produkty. Regularność to jedyne słowo odpowiednie aby uwzględnić moje słowa. Stosując regularnie ten krem, zauważyłam, że stopniowo z dnia na dzień zmniejszał obrzęki w postaci odcisków i małych nagniotków na moich stopach. Jestem zadowolona również z tego jak nawilżył moje stopy. Konsystencja jest całkiem przyjemna i szybko się wchłania. Osobiście nie przeszkadza mi kiedy muszę poczekać troszkę nim zacznę zakładać np. skarpety. Jednak jest to jego zaleta. Co jeszcze spowodował ten krem? Mianowicie dzięki niemu moja skóra na stopach stała się gładsza, aczkolwiek aby osiągnąć ten sukces wymaga to regularnego stosowania. Jestem dla niego na tak, i cieszę się, że mogłam brać aktywny udział w testach.

DSC02642-horz

Dziękujemy portalowi UDZIEWCZYN za serię produktów No36 :]

Testowałyśmy je wspólnie, każda mogła wypróbować produkt odpowiedni dla siebie.

Testowała Zebra z mamą :]