Dziewczyny, kocham ten olejek!

???????????????????????????????

Moje włosy zaczęły być posłuszne. Moje kręciołki zaczęły się ładnie układać, a co najważniejsze wyglądają na „zregenerowane”! Tak delikatne w dotyku, takie miękkie, że nie wiem jak w inny sposób określić i ubrać w słowa mój zachwyt! A zapach? O mój Boże! – SUPER! Potrafi utrzymać się na włosach za co go po prostu KOCHAM! Nakładałam go na mokre włosy – szczotka sunęła po nich jak po maśle. Zero splątanych włosków, cała głowa pięknie rozczesana i ułożona :] I ten otulający wszystkie zmysły zapach…. :D(!)

???????????????????????????????

WYDAJNY – wystarczą 2-3 krople! Nie daje efektu „tłustych włosów” – czego bym po prostu nie zniosła. Ładnie przenika w strukturę włosa, i czyni go idealnie gładkim. Dobra aplikacja – moja pompka nigdy się nie zacięła, idealnie ze mną współpracuje. Nie obciąża włosów!

???????????????????????????????

Ten olejek jest godny WASZEJ uwagi – i waszych włosów. Nie żałujcie sobie ani złotówki na jego zakup i wypróbowanie. Zero problemów z rozczesaniem, pięknie pachnące, dobrze się układają – no czy można czegoś więcej chcieć?

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję!
Testowała Zebra – szczęśliwa Zebra :]

______________________

Skład: Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Dimethicone, Phenyltrimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Cl 47000, Cl 26100, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Cinnamate (13.05.2012)

Cena: 10,50zł / 50ml