Producent: Nowa linia produktów stworzona do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, szczególnie polecana do włosów suchych i zniszczonych. Wyjątkowe formuły produktów oparte zostały na bazie olejku arganowego, zwanego `marokańskim złotem`, który pomaga zapewnić włosom 7 efektów:
– przywraca piękny połysk,
– regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza,
– ułatwia rozczesywanie i układanie,
– wzmacnia i nawilża,
– nadaje miękkość i elastyczność,
– chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
– zapobiega puszeniu się włosów.
Kuracja z olejkiem arganowym – jedwabista konsystencja produktu pozwala na równomierne rozprowadzenie preparatu na włosach, jest natychmiast wchłaniana, nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.

 

DSC02737

DSC02738

MOJA OPINIA: Jestem zachwycona tym produktem. Muszę przyznać, że ostatnio mam ogromnego fioła na punkcie swoich włosów. Ścięłam ich trochę i staram się o nie dbać jak najlepiej, dlatego ten produkt spadł jak z nieba. No i do czegoś to zobowiazuje, a mianowicie – jego działanie jest boskie! 🙂 Stosowałam go na wilgotne włosy. Działanie produktu oceniam na szóstkę. Włosy po nim są miękkie, lśniące, mam wrażenie, że się nie niszczą, a od ścięcia minęły już trzy tygodnie. Nie przetłuszcza włosów. Olejek jest mega wydajny, jedna czy dwie krople wystarczą by zadbać o całe włosy, a mam ich naprawdę duuużo. Poza tym produkt ma piękny zapach, delikatnie ciasteczkowy – nie utrzymuje się on jednak na włosach, a szkoda. Jedyny minus jaki znalazłam to słabo wykonana buteleczka, pompka często się odkręca i olejek po prostu się wylewa. Nie włożyłabym go bez zabezpieczenia do torby – bałabym się o stan zawartości.

Testowała:

Karolina