PRODUCENT: skoncentrowane serum z serii +3D Hyaluron Fusion o właściwościach silnie nawilżających skórę. Preparat aktywnie wspomaga procesy zatrzymywania wody w głębokich warstwach skóry oraz stymuluje jej regenerację. Jest to serum, a więc jego działanie jest bardziej intensywne i szybsze.

DSC02762 DSC02763

Serum zawiera kompozycję składników, na którą składają się m.in.: kwas hialuronowy – naturalny składnik skóry o ultranawilżającym działaniu, biorący aktywny udział w procesach poprawiających jędrność, elastyczność i napięcie skóry oraz ekstrakt z ryżu – posiada wyjątkowe właściwości nawilżające oraz ochronne, tworząc na skórze warstwę zabezpieczającą. W efekcie stosowania uzyskujesz intensywnie nawilżoną cerę jak po profesjonalnej kuracji w gabinecie kosmetycznym.

DSC02771 DSC02764

MOJA OPINIA: Serum oddałam mamie, bo jestem za młoda na tego typu kosmetyki. Serum jest opakowane w duży kartonik, w którym jest mała buteleczka. Myślałyśmy, że produkt szybko zostanie zużyty Tymczasem starczył na dwa miesiące. Posiada Dozownik w formie pipetki, wygodny, można sobie odmierzyć dokładnie taką ilość, jaka nam pasuje, jak brałam max wystarczało mi na twarz i szyję, jak połowę, na samą twarz. Serum leciutko napina skórę, ale w takim dobrym sensie, nie jest to niekomfortowe. Dobrze się wchłania,dobrze współpracuje z kremami i makijażem. Dobrze nawilża, skóra nie jest sucha, Działania przeciwstarzeniowego nie zaobserwowałyśmy po jednym opakowaniu, ale wierzymy że ten produkt coś tam robi w tym kierunku.

Tekst i zdjęcia: Karolina