Lakier do paznokci Coral o numerze 188 pochodzi z serii Tropical ( według mnie nazwa serii idealnie pasuje do tego  koloru!)

20150101_132632

Producent: Delia Cosmetics

Cena: ok. 7 zł / 11ml

Moja opinia:

Jako, że nie lubię zieleni na paznokciach, na początku dosyć sceptycznie podchodziłam do tego koloru.  Jednak w końcu się przełamałam i pomalowałam nim swoje paznokcie i uważam,  że było warto 😉 To pierwszy odcień zielonego, który skradł moje serce, bardziej myślę o nim jako o grejfrutowym co możecie zobaczyć  też na zdjęciu.  Kolor posiada złote minimalne drobinki, które mienią się w słońcu tworząc złotą taflę. Jednak po kilku dniach efekt ten nie jest już tak zauważalny, jak na początku. 20150101_132545

Na moich paznokciach trzymał się 4 dni,  przy czym  zauważyłam wtedy już starcia przy  końcówkach, w późniejszych dniach zaczął odpryskiwać. Jednak sądzę, że wytrzymał dosyć długo, gdyż trafił na sezon porządkowy 😀

Nie zabarwił płytki paznokcia, bardzo dobrze i szybko się zmył.

20150101_132845

Grejfrutowy kolorek świetnie sprawdzi się na lato i będzie ślicznie wyglądał przy opaleniźnie.

Firma Delia zrobiła na mnie  bardzo dobre wrażenie, nigdy  wcześniej nie używałam ich produktów. Myślę, że sięgnę jeszcze po jakiś z ich lakierów.  Bardzo spodobał mi się ten, który we wcześniejszych postach pokazała Zebra 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 😉