Producent: Innowacyjny mechanizm działania bezpośrednio na komórki tłuszczowe.
Połączenie 3 skoncentrowanych składników aktywnych, aby działać intensywniej niż zwykle:
Fat Burner (keton malinowy) + Adipobloker + dieta komórkowa.
Ograniczenie komórkom tłuszczowym kalorii i pobudzenie ich do spalania tłuszczu,
Działanie w każdej sytuacji – gdy śpisz, pracujesz, ćwiczysz.
Fat Burener – aktywuje procesy spalania tłuszczu w komórkach podczas spoczynku, czy snu oraz podczas stresu i wysiłku. Oznacza to, że komórki spalają tłuszcz non-stop.
Adipobloker– hamuje adipogenezę, czyli dojrzewanie komórek tłuszczowych, zapobiegając wzrostowi ich liczebności.
Dieta komórkowa – blokuje wchłanianie glukozy do komórek tłuszczowych, dzięki czemu ogranicza im kalorie i hamuje proces powstawania nowych trójglicerydów po posiłku.
Kosmetyk do pielęgnacji całego ciała, przeznaczony dla osób, które chcą walczyć z problemem nadmiernej tkanki tłuszczowej oraz „pomarańczowej skórki”.
Formuła z efektem chłodzenia oparta na technologii kosmetycznej liposukcji wykorzystuje nowatorskie składniki aktywne, by ograniczać komórkom tłuszczowym kalorie i pobudzać je do spalania tłuszczu 24 godziny na dobę.

DSC02773

DSC02773

MOJA OPINIA: Jestem szczupła, ale odkąd pamiętam mam cellulit na udach, z którym walczę. Ćwiczę co drugi dzień wyczerpujące treningi, a ten jak był tak i jest. Myślałam, że może serum do ciała coś mi pomoże. Niestety zawiodłam się, bo oprócz chłodzącego działania i przyjemnie pachnącej, choć nieco ostrej mięty – kosmetyk nie robi nic więcej. Cóż, widocznie jestem skazana na uporczywą pomarańczową skórkę na dość długo, bo skoro nie pomaga nawet serum połączone z ćwiczeniami i dietą to ja już nie mam pomysłów.