Dziś przychodzę do was z recenzją  luksusowego masła do ciała od Eveline Cosmetics.

20150129_161526  20150129_161614

Od producenta:

„Innowacyjna formuła oparta na bogactwie cennych dla skóry składników nawilżających i regenerujących. Moc olejku arganowego dogłębnie odżywia i uelastycznia skórę. Pomaga przywrócić sprężystość i jędrność. Kwasy Omega 3 i witaminy A+E stymulują ją do intensywnej odnowy komórkowej, zapobiegając starzeniu się. Ciepły aromat wanilii działa kojąco na zmysły.”

Cena: ok. 20 zł/ 200ml

20150129_161542

Moja opinia:

 Masło zamknięte jest  w plastikowym pudełku z zakrętką, dodatkowo pod wieczkiem znajduję się folia ochronna.

Dzięki niej wiemy, że nikt wcześniej nie dotykał tego produktu.

Samo opakowanie wygląda dosyć elegancko, co nawiązuje do nazwy na wieczku.

 Pierwsze co uderza nas  po otwarciu produktu to zapach- totalnie nie mój.  Strasznie duszący, intensywny,  a po dłuższym czasie zaczyna boleć mnie od niego głowa. Byłam dosyć zdziwiona tym, gdyż bardzo lubię zapach wanilii.

  20150129_161753

Kosmetyk zawiera masło shea i olejek arganowy- jednak ja nie zauważyłam  efektu nawilżenia, a nawet jędrności.

Jego konsystencja jest gęsta. Jeżeli nałożymy go za dużo na skórę, pozostawia białe smugi,  wolno się wchłania.

Duża ilość masełka w dobrej cenie- to jeden z niewielu plusów. Jeżeli komuś zapach przypadnie do gustu, to może się z nim polubi.  Jeśli jednak jesteście bardzo wrażliwe na zapachy, stanowczo go odradzam.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂