Czy ktoś nie zna tych batonów? A może już wszyscy znacie?
Jak smakowały mej rodzince, zaraz się o tym przekonacie.

???????????????????????????????

Batoniki, pięknie otulone świetną grafiką. Po wyjęciu z opakowania, równie pięknie się prezentowały.
Smaczne, chrupiące, – obłędne dla oczu.
Dostałam 3 batoniki, i każdy z nas próbował po jednym.

???????????????????????????????cats

Wiśnia smakowała mojemu synusiowi, który powiedział, że takiego batonika jeszcze nie jadł. Naprawdę mu smakowało, bo kiedy skończył swój batonik, prosił mnie jeszcze o malinkę, którą dopiero co wyjęłam z opakowania. Ja tylko spróbowałam „pod język” – i nie poczułam sympatii. Jednak nie dla Zebry takie batoniki. Ale cieszę się, że mąż który zjadł batonik truskawkowy i syn jednogłośnie stwierdzili, że będą mnie na nie namawiać :]
4

Uważam, że te batoniki są warte uwagi nie tylko wegetarian, ale i takich osób, które muszą unikać produktów zawierających glutem. Jest to świetna i zdrowa alternatywa dla zabicia łaknienia :] Nie każdemu posmakuje (bo mnie nie posmakowało) ale większość chyba będzie na tak.

Tak prezentuje się nasza malinka :]
???????????????????????????????

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję!
Testowała Zebra – szczęśliwa Zebra :]