Od producenta:

 „FOREST POWER – ŻEL POD PRYSZNIC

Zawiera ekstrakt z drzewa Tara, który działa nawilżająco i łagodząco . Intrygujący zapach z nutami grejpfruta, cynamonu, drewna i skóry zapewnia relaks podczas kąpieli.”

Cena: ok.13 zł/ 500mlProcessed with VSCOcam with se3 preset

Moja opinia:

Żel mieści się w klasycznej, czarnej  butelce, która zawiera 500ml produktu. Całkiem dużo, patrząc na atrakcyjną cenę.  Jest to produkt, który świetnie się pieni, ma zielony kolor, który nawiązuje do grafiki na butelce.

Processed with VSCOcam with se3 preset

Przyznam, że nie spodziewałam się tak ładnego zapachu po żelu dla mężczyzn. Oczekiwałam czegoś mocnego,  co z pewnością nie przypadnie mi do gustu. Jakie było moje zaskoczenie kiedy, poczułam świeży, energetyzujący zapach. Na pierwszym miejscu wysuwa się grejpfrut, następnie czujemy zapach lasu, drewna- które sprawiają, że jest to męski zapach.

Processed with VSCOcam with se3 preset

Produkt spodoba się z pewnością kobietą, które  lubią męskie perfumy.

 Żel delikatnie nawilża i pozostawia skórę gładką.  Mój tata zakochał się wręcz w tym produkcie, powiedział „że tak ładnie pachnącego żelu, jeszcze nigdy  nie miał” :D.  Tata pozdrawia portal UDZIEWCZYN i serdecznie dziękuję. 🙂

Podsumowując:

Zapach dla każdego prawdziwego mężczyzny!

Tekst i zdjęcia:

Aneta  🙂