Lubię mydełka w kostce, ale nie tylko takie. Tym razem testowałam mydełko o zapachu drzewa sandałowego.
???????????????????????????????

Zapach jaki posiada to mydełko jest po prostu obłędny. Uwielbiam tego typu zapachy :]
??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Ładnie oczyszcza skórę, ja używałam go do rąk. Z tego co wiem, wiele osób myje twarz takimi mydełkami, ja nie mogę się przekonać do tego ruchu. Moje dłonie po umyciu tym mydełkiem bardzo ładnie pachniały. Nie wysusza skóry- bynajmniej ja tego nie odczułam. Świetnie się pieni, co umila mycie rączek mojemu synowi, który wręcz uwielbia mydełka, które dają sporą ilość piany. Ma naturalny skład co daje mu również olbrzymi plus. Nie podrażnia, nie uczula. Zebra jest dla niego na TAK.

???????????????????????????????

Co do ceny jest to mydełko, które każdy może kupić dla samego sprawdzenia. W zależności od miejsca zakupu cena waha się od 1.50zł – 2zł.

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję! 😀 😀 😀
Testowała Zebra – szczęśliwa Zebra :]