Zaryzykowałam, tak tak… Bałam się tego kremu, że mnie obsypią intruzy, że wysuszy skórę, że się po prostu nie spisze. I teraz ważne zdanie. ALEŻ SIĘ MYLIŁAM! :]

???????????????????????????????
Taka niepozorna tubka, mała poręczna. Kremik można mieć cały czas przy sobie, bo jest na tyle zgrabny, że zmieści się do każdej torebki. Jednak ja go nie nosiłam przy sobie, ponieważ NIGDY nie nakładam żadnego kremu na twarz paluszkami. ZAWSZE robię to wacikiem, dlatego też moje paznokcie są twarde i nie potrzebują żadnych odżywek i wspomagaczy. Oj chyba zaczynam schodzić z tematu przewodniego 😉 Już się poprawiam.
cats
Ten krem mnie zaskoczył. Treściwa konsystencja, delikatny zapach, dobre nawilżenie skóry. Tak w dużym skrócie mogę powiedzieć o tym niepozornym kremie.
Ładnie się wchłania, jest wydajny (pomimo swych rozmiarów) 😀 Nie muszę wydobywać go dużo, by pokryć twarz. Wystarczy odrobina, a kremik cudownie pozwala się rozprowadzać na skórze.
???????????????????????????????
Nie obciąża, nie uczula, nie zapycha. A co ciekawe – spisał się u mnie również jako baza pod makijaż. Czy nie jest dobry? :]
Najlepszą informacją będzie chyba cena bo ok. 8zł. Dlatego wypróbujcie go na sobie, i doznajcie tego czego i ja doznałam od tego kremu. :]

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję! 😀 😀 😀
Testowała Zebra – szczęśliwa Zebra :]