Jak ja lubię olejki! :]  Bardzo cieszę się, że mogę podzielić się z wami moimi wrażeniami po  przetestowaniu Profesjonalnego olejku do pielęgnacji skóry od Eveline.20150208_175446

Od producenta:

„Multi-Oil Essence™ to profesjonalny olejek do pielęgnacji każdego rodzaju skóry opracowany w laboratorium Eveline Cosmetics Dermapharm™. Olejek łączy skuteczność działania naturalnych składników aktywnych z najnowszymi osiągnięciami kosmetologii i medycyny estetycznej. Unikalna formuła bogata w wyselekcjonowane składniki aktywne gwarantuje natychmiastową, ukierunkowaną poprawę wyglądu i kondycji skóry. Łatwo wchłaniająca się konsystencja o doskonale dobranym zapachu daje uczucie komfortu, nawilżonej i jędrnej skóry przy każdej aplikacji. Skuteczność i bezpieczeństwo stosowania Multi-Oil Essence™ zostały potwierdzone specjalistycznymi badaniami laboratoryjnymi.”

    ol1 ol2

Cena: ok. 26zł/ 75ml.

Moja opinia:

W pudełeczku znajdujemy pozornie małą buteleczkę, która zawiera 75ml.  Olejku.  Bardzo spodobało mi się to, że buteleczka jest przeźroczysta i widzimy przez nią ile produktu zostało w środku.  Po odkręceniu nakrętki, widzimy małą dziurkę  przez, którą wydobywa się produkt. Wolałabym jednak inny sposób w jaki się go wylewa, jednak  ten nie jest najgorszy- możemy spokojnie kontrolować ilość olejku, który chcemy użyć.

20150208_175646

Powinniśmy wcierać go 2 razy dziennie  przez min. 3 miesiące. Mi niestety starczył tylko na 1,5 miesiąca ( po prostu używałam go na wiele części ciała oraz w dużych ilościach). Olejek ma dosyć specyficzny zapach, jednak delikatny i nie czuć go na skórze.

Szybko się wchłania(oczywiście dłużej niż np. balsam, ale dosyć szybko jak na olejek) , nie lepi się. Barwa olejku jest pomarańczowa, jednak jak widzicie na zdjęciu nie pozostawia, żadnego koloru na skórze.  Nie pozostawia tłustych plam na ubraniach.20150208_175729

Produkt bardzo dobrze nawilża, stosowałam go na twarzy w miejsca , w których zauważyłam suche skórki- pomógł mi się z nimi rozprawić.

Sumiennie stosowałam go na rozstępy i jestem bardzo zadowolona z jego działania. Skóra jest jędrniejsza,  miękka, mniej zaczerwieniona. Nie usunął ich oczywiście ale poprawił ich wygląd. Takie jest jego zadanie- informuje nas o tym też producent. 🙂

 Najważniejsza jest po prostu systematyczność i cierpliwość.  Wtedy będziemy cieszyć się efektami.

20150208_175524

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂