Nic specjalnego. Tak rozpocznę kilka słów na temat tego serum. Jestem świeżo upieczoną mamą, i potrzebuję czegoś dobrego, co pomoże mi zwalczyć nadmiar tkanki tłuszczowej, i pomoże ujędrnić skórę. Nie spodziewam się że jakiś kosmetyk zrobi to  w kilka dni. Ale jeśli czytam obietnice producenta, i odczuwam że być może coś z tego będzie – a nie jest to robię się zła.???????????????????????????????Sposób użycia opisany na opakowaniu: dwa razy dziennie energicznie wmasować preparat okrężnymi ruchami (…) – I tak robiłam. Ale…
??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Prócz tego, że zapach mi się podobał nie odczułam zupełnie nic więcej. A nie chodzi o to by tylko fajnie pachnieć (używając serum) tak mi się przynajmniej wydaje.

+ zapach
+ konsystencja
+ lekkie chłodzenie
??????????????????????????????? ???????????????????????????????

– żadnych widocznych efektów
– brak jakiegokolwiek ujędrnienia skóry
– nie redukuje tkanki tłuszczowej
– nie nawilża
– długo się wchłania

Jednym słowem to serum na moim ciele nie spisało się zupełnie.
???????????????????????????????

Czas zużycia – 13 dni.

Testowała Tina

Skład: Aqua/Water, Cetearyl Alcohol/Ceteareth-20, Glycerin, Mineral Oil, Isopropyl Myristate, Petrolatum/Choleterol/Cetearyl Alcohol, Alcohol Denat., Dimethicone, Cetyl Alcohol, Octyldodrcanol, Caffeine, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Sodium Polyacrylate, Caffeine/SodiumSalicylate/Lecithin/Silica, Centella Asiatica, Ginko Biloba Extrat, Hedera Helix (Ivy) Extract, Glycerin/Water/Suaeda Maritima Extract, Water/Butylene Glycol/Laminaria Hyperborea Extract, Hydrolyzed Collagen/Hydrolyzed Elastin, Mentol, Water/Glycerin/Propylene Glycol/Lecithin/Carnitine/Ubiquinoe, Maris Sal, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol/Metylparaben/Butylparaben/Ethylparaben/Propylparaben, Fragrance, Disodium EDTA, Limonene, Citral, Geraniol, Linalool.

UDZIEWCZYN  – serdecznie podziękuję ! 😀 😀 😀
Testowała Tina – zdjęcia Zebra – szczęśliwa Zebra :]