Dłonie suche, spracowane…

Lotion spisał się na ocenę celującą. Nie miałam z nim styczności wcześniej, pomimo tego, że używam kremów do rąk „tony”. Moje dłonie po prostu potrzebują dobrego nawilżenia.
???????????????????????????????

Kiedy Zeberka mi go dała, abym dokładnie go przetestowała pomyślałam sobie, że to jakiś bubel. Nie dlatego, że otrzymałam go do testów, ale dlatego, że wcześniej się z nim nie spotkałam. Zmieniłam zdanie zaraz po wypróbowaniu. Wpadłam w tak zwane zauroczenie. I automatycznie zmieniłam swoje zdanie co do tego lotionu. Świetny zapach, nie zatyka jest wprost idealny jeśli chodzi o codziennie stosowanie. Działanie również świetne. Moje spracowane dłonie (pracuję fizycznie – właśnie rękoma), stały się delikatne i nawilżone. Skóra nie jest „ściągnięta”. Zapach na dłoniach utrzymuje się długo, a uczucie nawilżenia jeszcze dłużej.

Szybko się wchłania i to jest w nim fajne :] Bo nie lubię kremów, które długo wchodzą w skórę :]

(Zebra: Lola a kto lubi?:P)

??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Jedyna wada jaką posiada ten lotion to pojemność. Szkoda, że nie ma go w mniejszych opakowaniach, bo z przyjemnością zabierałabym go do pracy :] A przecież tak dużej butelki nie będę nosiła codziennie w torebce : D

Opakowanie ładne, działanie pompki – świetne.

Dziękuję. Lola (29l)
11,99 zł

???????????????????????????????

A Zebra dziękuje portalowi UDZIEWCZYN  za możliwość podarowania produktu do testów przyjaciółce 🙂 I prawdę mówiąc, żałuję że sama go nie użyłam 😛 Ale mam przy sobie swoje cudowne odkrycie, o którym Wam niebawem opowiem :]