Balsamów do ciała nigdy za wiele. Bardzo lubię je stosować, i nie zamierzam zaprzestać :] Ten balsam mam pierwszy raz,
i nie pozostaje mi nic innego jak tylko cieszyć się z tego faktu.
cats
Proste opakowanie, banalne dozowanie – to wszystko sprawia, że używam go z wielką przyjemnością. Lubię skromne opakowania, bez przesytu w kolorach.

Jedynym minusem jaki ja wychwyciłam to zapach. Szkoda, że nie pachnie intensywnie. Ale to moje widzi mi się. Może większość osób woli właśnie takie stonowane zapachy, a koleżanka będąc u mnie i próbując tego balsamu stwierdziła że nie czuje żadnego zapachu. No to ciężko mi powiedzieć czy ja mam coś z węchem czy ona ;]

55

Konsystencja odpowiednia, delikatna kremowa. Ale jakie ten balsam ma działanie… 😀

Cudownie wygładza powierzchnię skóry – nie ma szans by odczuć jakąś szorstkość :]

Pięknie się wchłania – co oczywiście powoduje uśmiech na mej twarzy bo lubię kosmetyki, które szybko wykonują to do czego są przeznaczone, a przy okazji nie tracę czasu na „czekanie” 😀

Po regularnym stosowaniu tego balsamu, widać znaczną poprawę kondycji skóry. Jest nawilżona i taka zupełnie inna, jakby „oddychająca pełną piersią”:]

Jeszcze plus za brak lepkiego filmu na skórze! :] I łatwość rozprowadzenia na ciele :]

Wydajność też niczego sobie. Nie jest zbyt rewelacyjna, ale nie przesadzajmy skoro balsam ma 150ml pojemności a stosuję go codziennie, to ileż będzie mi służył? :]

 ???????????????????????????????

Cena 15zł jest odpowiednią ceną. Bo czym jest 15zł w porównaniu z nawilżoną i idealnie wygładzoną skórą? :]

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję! 😀 😀 😀
Testowała Zebra – szczęśliwa Zebra :]