Muszę się tym razem posłużyć dużą ilością informacji od producenta.

???????????????????????????????

Intensywnie nawilżające serum zawiera silnie skoncentrowany kwas hialuronowy oraz komórki macierzyste PhytoCellTec™ Argan. Uzupełniają one ubytki w tkance skórnej, poprawiając jędrność i elastyczność skóry oraz zapobiegając powstawaniu zmarszczek. Regularne stosowanie serum zapewnia odpowiednie nawilżenie oraz regenerację komórek skóry.

Skoncentrowana formuła zawiera:

Kwas hialuronowy– dostarcza skórze odpowiedniego nawilżenia, nadając jej sprężystość i gładkość oraz opóźniając procesy starzenia się skóry.

Komórki macierzyste PhytoCellTec™ Argan – działają ochronnie i witalizująco na komórki macierzyste skóry, dzięki czemu głęboko ją regenerują i odżywiają. Przyczyniają się do redukcji zmarszczek i hamują powstawanie nowych.

Hydrokompleks – składa się z substancji silnie nawilżających, które zwiększają i stabilizują poziom nawilżenia skóry, poprawiając jej elastyczność oraz przeciwdziałając wysuszaniu skóry.

Przeznaczenie: każdy rodzaj cery, szczególnie sucha, odwodniona, pozbawiona elastyczności, jędrności i blasku.

Lekka formuła

Wygodna pipetka, ekonomiczna aplikacja.

Pojemność 20 ml

Moja opinia.

Powiem tak, serum zachwyciło mnie od pierwszego momentu. Eleganckie opakowanie, estetyczna buteleczka, idealna pipetka. Sami zobaczcie jak prezentuje się opakowanie. Czyż nie jest eleganckie? Dla mnie jest, i to bardzo.

1

Serum dozujemy za pomocą pipetki, dzięki czemu będzie nam służyło przez dłuższy okres czasu. (W chwili obecnej zakupiłam już 2gie opakowanie, tak na wszelki wypadek ). Kiedy otrzymałam to serum od P.Agnieszki, pomyślałam w pierwszej chwili, że będzie to coś czego zapewne nie zrecenzuję, bo na pewno jest tłuste, nie wchłonie się szybko – a ja nie mam czasu na „zabawę” w oczekiwanie. Niesamowicie się ucieszyłam, kiedy okazało się zupełnie na odwrót :]

???????????????????????????????

Jednym słowem MARION nie zawiódł – Kocham GO :]

2

Bardzo spodobało mi się to, że serum mogę wykorzystać jako bazę pod make-up. I nie wiem czy nie jest to najlepsze z dotychczasowych rozwiązań :] Co do nawilżenia, nie odczułam jakiegoś mocnego efektu o którym mogłabym napisać JEST SUPER. Ale serum spowodowało, że moja cera została pięknie wygładzona, i zyskała takiej niecodziennej barwy. Nie nie, nie zmienia się koloryt skóry, po prostu mam wrażenie że moja twarz się delikatnie rozjaśniła ale w taki promienny sposób.

Jeśli chodzi o redukcję zmarszczek – nie mam z tym na chwilę obecną problemu, ale zapewne mimiczne jakieś jakie były takie są :] – I mi to nie przeszkadza :] Grunt, że twarz jest aksamitna, promienna i gładka – a przy okazji nie wyskoczyły żadne wypryski. Makijaż ładnie się utrzymuje, serum nie zapycha i nie uczula.

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję! 😀
Testowała Zebra – szczęśliwa Zebra :]