To serum wystarczyło mi na dwa tygodnie. Stosowałam je regularnie dzień w dzień. Nanosiłam je na brzuch, pośladki i uda. I w przeciwieństwie do poprzedniego serum – do tego mogę mrugnąć okiem ;]

???????????????????????????????

Delikatny efekt chłodzenia świetnie spisze się w upalne dni. Ale mieszkam w mieszkaniu, gdzie temperatura jest dosyć wysoka – to też umilił mi czas. Świetnie się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Konsystencja jest dobra, łatwo rozprowadzić na wybranych partiach ciała.

7

Świetny zapach miętowy, który uwielbiam we wszelkiego rodzaju kosmetykach. A w tym serum zapach mnie po prostu urzekł. Jednak jego intensywność z czasem się ulatnia.

Dobrze nawilża skórę, i powoduje że staje się ona gładka. Na brzuchu nie odczułam wielkich zmian ujędrniających, ale za to uda mi pośladki uległy znacznej poprawie. Być może miały na to wpływ również ćwiczenia (choć nie wykonuję ich codziennie z uwagi na noworodka w domu i brak czasu), ale staram się ćwiczyć w każdej dostępnej tylko dla mnie chwili.

Czy wyszczupla? Nie widzę efektów –może po kilku tubkach tego serum coś bym zauważyła, ale po jednym opakowaniu u mnie żadnych zgubnych centymetrów. Jedynie ujędrnienie pośladków i uda stała się widoczna również dla mojego partnera :]

cats

A na podsumowanie mych słów… Powiem jedno.

Bez regularnych ćwiczeń i odpowiedniej diety nic nie osiągniemy stosując tylko „magiczne” kosmetyki. Ja się wezmę za siebie, tylko dojdę do siebie po porodzie :] A póki co – tego typu produkty mogą być tylko pomocą w tym, co chcę osiągnąć.

UDZIEWCZYN  – serdecznie podziękuję ! 😀 😀 😀
Testowała Tina – zdjęcia Zebra – szczęśliwa Zebra :]