Dopiero od kiedy współpracuję z portalem UDZIEWCZYN, i romansuję z serdeczną P. Agnieszką mam do czynienia z lakierami CORAL. Cieszę się, że mogę je testować, bo dzięki temu mam większą pewność, czy kiedy się skończą zakupię ponownie czy też nie.
cats
Ten lakier przypadł mi do gustu, ponieważ od czasu do czasu lubię takie ciemniejsze odcienie.
Pędzelek taki jak lubię, czyli nie zbyt szeroki ale też nie wąski – dla mnie w sam raz.
Krycie – dobre. Nawet laik w tych sprawach da sobie spokojnie radę, aby nie stracić dużo nerwów podczas nakładania lakieru na pazurki :]
W kwestii trwałości – na moich pazurkach wytrzymał całe 4 dni 😀
Nie barwi płytki, i nie rozmazuje się podczas zmywania – za co ogromny plus :]
Jestem z niego bardzo zadowolona i szczerze mogę go polecić. No chyba, że nie lubicie takich kolorów na paznokciach- to zupełnie inna sprawa 🙂
11
UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję i jeszcze nie raz coś zmaluję!  ! 😀 😀 😀
Testowała Zebra – szczęśliwa  :]