Tę odżywkę mam po raz pierwszy. I nie pozostaje mi nic innego jak tylko się cieszyć :]

Nakładałam ją przed myciem włosów. Pozostawiałam na włosach jakieś 30 minut. Następnie spłukałam włosy i umyłam je szamponem. I co się stało z moimi włosami?

???????????????????????????????

Stały się „lekkie”. To znaczy nie plątały się i były takie „sypkie”-„lejące”. Fajne uczucie muszę to przyznać. Jeśli ktoś ma parę włosów na głowie to tego nie doceni. Jednak z moją szopą to miód malina dla włosów :]
??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Cieszy mnie również fakt, iż włosy się fajnie układają i nie są obciążone. A w dodatku nie odstają czyli nie puszą się. Jakby tego było mało to bardzo ładnie pachną. Bo odżywka sama w sobie ma to coś po prostu. No i ta kosmiczna cena… 😀 Około 8zł 😀

Dlatego jeśli szukacie odżywki która wygładzi strukturę waszych włosów. Spowoduje, że rozczesanie nie będzie kłopotem, i sprawi że poczujecie lekkość na głowie – to POLECAM :]

???????????????????????????????
UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję ! :D 😀 😀
Testowała Zebra – szczęśliwa  :]

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Quaternium-87, Hydroxyethylcellulose, Behentrimonium Chloride, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Domestica Seed Oil, Panthenol, Parfum, Stearamidopropyl Dimethylamine, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Limonene, Isopropyl Alcohol, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid