Dzięki P. Agnieszce z portalu UDZIEWCZYN miałam możliwość przetestowania dwóch produktów z firmy ORLY. – Dziękuję.:D

cats

Nie mam problemu z usuwaniem lakierów brokatowych, ani piaskowych ani innych rzekomo określanych jako te „trudne” do usunięcia. Jednakże zaprezentuje Wam dziś lakier brokatowy oraz bazę, dzięki której po dwóch dniach będziecie mogły bezboleśnie usunąć mani z paznokci.

Przetestowałam i mogę się wypowiedzieć.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Baza spisuje się dokładnie jak tak obiecuje producent. Wystarczy na paznokcie nałożyć cieniutką warstwę bazy, odczekać kilka dobrych minut (o tak dobrych minut, ponieważ baza schnie około 6minut). Następnie pokryć pazurki lakierem brokatowym w moim wypadku padło na ten złoty lakier, i można cieszyć się swoim mani przez dwa dni. Tak dobrze czytacie, dwa dni, gdyż producent zaleca noszenie bazy do dwóch dni. A kiedy zbliży się czas w którym należy usunąć mani z pazurków… Wystarczy dosłownie minutka. Specjalnie pokazałam Wam jak wygląda „mani” po ściągnięciu z paznokci. Prawie całe kawałki. Takie jakie zostały nałożone na paznokcie. Czy to nie fajna sprawa? Szkoda tylko, że takim mani możemy cieszyć się tylko 1-2 dni.

5

???????????????????????????????

Co do lakieru z drobinkami. Świetnie prezentuje się w butelce, byłam nim zachwycona. Jednak aby ładnie wyglądał na pazurkach musiałam pokryć je aż 3 razy. A prawda jest taka, że swoje musiałam odczekać ;/ Myślałam, że za taką cenę to lakier wyschnie błyskawicznie- ale może to wina moich paznokci? Sama nie wiem.

Jak widzicie paznokcie wyglądają na żółte. To mnie troszkę przeraziło, bo wyglądały jak paznokcie palacza. Dokładnie widać na którym paznokciu lakier po prostu się zlał. Widać mocniejszy akcent – nie wiem czy tylko ja to widzę ale mam nadzieję, że Wy również.

???????????????????????????????

Nie chcę się odnosić do tego lakieru bardzo krytycznie, gdyż mam z nim do czynienia po raz pierwszy. Ale przyznam się że chciałabym wypróbować jeszcze jakiś lakier ORLY – aby dokładnie móc obadać ich przyczepność oraz wygląd. :] Tylko może już nie brokatowy?

Na podsumowanie napiszę takie oto zdanie.

Z bazy jestem zadowolona bo wywiązała się z obietnic jej narzuconych. Co do lakieru brokatowego – zbyt dużą ilość muszę nałożyć by fajnie wyglądał. Ale to, że sprawia wrażenie żółtych paznokci nie podoba mi się.

Macie /znacie/lubicie tę bazę? Czy tylko ten złoty kolor tak dziwnie smuży? I sprawia że paznokcie stają się żółte?

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀
Testowała Zebra – szczęśliwa  :]