PRODUCENT: Formuła luksusowego nawilżająco-ujędrniającego balsamu pod prysznic o egzotycznym zapachu trawy cytrynowej sprawia, że skóra staje się gładka i przyjemnie pachnie długo po wyjściu spod prysznica. Wyciąg z trawy cytrynowej pobudza krążenie krwi i metabolizm skórny, dzięki czemu ujędrnia i przywraca naturalną równowagę. bioHyaluron ComplexTM, bogaty w kwas hialuronowy, długotrwale nawilża, zapewnia spektakularne wygładzenie naskórka. Olejek kokosowy uelastycznia i ujędrnia skórę, zawiera naturalne antyoksydanty, dzięki czemu przeciwdziała procesom starzenia się skóry. Energetyzujący luksusowy balsam pod prysznic żurawina & cytryna Body Glam Eveline Cosmetics

DSC02909 DSC02912 DSC02913

MOJA OPINIA: Z balsamem z tej serii miałam już do czynienia, tyle, że w innym zapachu. Z tego co udało mi się zauważyć, chyba wszystkie pachną niesamowicie. Zapach jest orzeźwiający, od razu kojarzy się z trawą cytrynową, nie drażni naszych nozdrzy, wydaje mi się, że mało odczuwalny w nim jest kokos (i całe szczęście, bo kokosu nie trawię)! Biorąc pod uwagę zapach jestem na tak. Konsystencja jest gęsta, przypomina budyń, mała ilość wystarcza, aby nakremować dokładnie całe ciało, ma kremowe zabarwienie. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filtru, ale piękny zapach, który dość długo utrzymuje się na ciele. Trzeba przyznać, że doskonale nawilża nasze ciało, po kąpieli nie trzeba już stosować żadnych innych nawilżaczy – ten z Eveline radzi sobie doskonale.

DSC02916