PRODUCENT: Pomadka – błyszczyk w płynie Love Story zachwyca intensywnym i wyjątkowo długotrwałym kolorem. W połączeniu z niepowtarzalnym blaskiem utrzymuje się na ustach przez wiele godzin. Unikalna formuła zapewnia doskonałą pielęgnację oraz nawilżenie. Dostępny w siedmiu wyjątkowych odcieniach – ciemnej czerwieni, czerwieni, oranżu, koralu, fuksji, pudrowym różu i beżu.

DSC02972DSC02970DSC02962DSC02960

MOJA OPINIA: Błyszczyki zamknięte są w delikatnym, kobiecym opakowaniu, typowym dla tego kosmetyku. Otrzymałam do testu dwa odcienie – ciemny czerwony oraz intensywną pomarańcz. Oba błyszczyki zniewalają swoim kolorem, od razu wpadłam w zachwyt, gdy je zobaczyłam. Opakowanie jest minimalistyczne, wykonane z dbałością o każdy szczegół. Błyszczyk dobrze rozprowadza się na ustach, zapewniając średnie krycie i delikatny kolor. Jego wykończenie jest błyszczące. Nie wysusza, lecz delikatnie nawilża usta. Nie powoduje żadnego dyskomfortu. Bez jedzenia i picia wytrzymuje 2-3 godziny, potem zaczyna równomiernie znikać. Posiada piękny lustrzany połysk, bez drobinek, za co ma u mnie ogromny plus. Wygląda naturalnie na ustach.

DSC02990DSC02989DSC02987DSC02986DSC02985DSC02984DSC02982