???????????????????????????????

Laminowanie to zabieg, dzięki któremu w szybki i łatwy sposób można uzyskać efekt doskonale prostych i wyjątkowo gładkich włosów.
Do włosów niesfornych, puszących się
Składniki aktywne dodatkowo je kondycjonują i odżywiają:
• płynna keratyna, wnikając w głąb włosów, przyczynia się do ich odbudowy , zapewnia im zdrowy wygląd, gładkość i naturalny połysk,
• proteiny pszenicy pielęgnują strukturę włosów, wygładzając ją i wzmacniając,
• kompleks składników nawilżających gwarantuje natychmiastowe, optymalne i długotrwałe nawilżenie włosów.

???????????????????????????????

Szukałam, szukałam czegoś co ujarzmi moje włosy, co spowoduje, że będą wygładzone i ułożone. UDAŁO SIĘ! Stosowałam różne produkty – mało który spisał się znakomicie.

Co dał mi zabieg laminowania? A czego w ogóle się nie spodziewałam?

Przede wszystkim wygładził strukturę włosów, stały się takie rewelacyjnie wygładzone.

Włosy zostały nawilżone, ale również stały się „żywe” – co znaczy nabrały nieziemskiego połysku.

Z rozczesaniem nie miałam najmniejszego problemu – a uwierzcie mi rozczesać moją szopę to wyczyn. Zabieg dał sobie z nimi świetnie radę – mam zamiar zakupić kilka saszetek, by móc sobie sprawić tę przyjemność kiedy tylko najdzie mnie ochota :]

??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Ach nie byłabym sobą, gdym nie napisała, że ZAPACH mi się bardzo podoba 😀 Nie męczy i nie dusi.Jeśli tylko macie problem z włosami, i nie możecie ich w żaden sposób ujarzmić – z serc polecam ten zabieg!

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀
Testowała Zebra – szczęśliwa  :]