???????????????????????????????

Od producenta.
Pomadka – błyszczyk w płynie Love Story zachwyca intensywnym i wyjątkowo długotrwałym kolorem.
W połączeniu z niepowtarzalnym blaskiem utrzymuje się na ustach przez wiele godzin. Unikalna formuła zapewnia doskonałą pielęgnację oraz nawilżenie. Dostępny w siedmiu wyjątkowych odcieniach – ciemnej czerwieni, czerwieni, oranżu, koralu, fuksji, pudrowym różu i beżu.

Cena: 8,50zł / 7ml

7

Kilka słów od Zebry.

Lubię wszelkiej maści błyszczyki, pomadki i wszystko co do ust. Pod warunkiem, że jest trwałe, fajnie nawilża i ładnie się prezentuje. Do testów otrzymałam dwa błyszczyki, z tym, że sumiennie opowiem Wam o beżu ponieważ to ten kolor testowałam kilka dni. Czerwieni na ustach nie noszę – dlatego tylko wypróbowałam w domowym zaciszu czy różni się czymś od beżu – wyszło, że nie to napiszę słów kilka po prostu o nich. :]

Co do kolorów, zależy kto jaki preferuje – ja należę do osób, które na ustach noszą blady róż 😛 Błyszczyki mają świetną konsystencję, co wpływa na rewelacyjne rozprowadzanie na ustach.

Jednak… Moje usta po nałożeniu beżu, już po godzinie (NIE DAJ BOŻE PIĆ COŚ WCZEŚNIEJ) – powracały do swojej naturalnej barwy. Nie szkodzi, bo cóż to jest poprawić sobie kolor ust? Nic takiego a dozwolone wszędzie 😉

Jeszcze jedno, ja miałam wrażenie sklejonych ust. Ale czytałam wcześniejszą recenzję i widzę, że koleżanka takiego problemu nie miała. To chyba zależy od UST 🙂 Na moich potrafił skleić.

1

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀

Testowała Zebra