PRODUCENT: Luksusowy balsam intensywnie regenerujący Eveline Cosmetics. Głębokie odżywienie skóry w 5 sek. do skóry suchej i wrażliwej. Luksusowy balsam do ciała BODY GLAM żurawina & cytryna o orzeźwiającym słodkim zapachu sprawia, że skóra bezpośrednio po aplikacji staje się aksamitnie gładka, nawilżona i głęboko odżywiona. Nowatorska receptura z olejkiem arganowym, kwasem hialuronowym i wyciągiem owocowym natychmiast przywraca sprężystość i elastyczność naskórka, a roślinne komórki macierzyste stymulują naturalne procesy regeneracji. Żurawinowo – cytrynowa lekka formuła zwiększa napięcie skóry, poprawia jej jędrność i przyspiesza regenerację. Zapewnia spektakularne i długotrwałe nawilżenie nawet suchej i wrażliwej skórze. Wyciąg z żurawiny jest bogaty w odżywcze minerały (żelazo, wapń, magnez, fosfor, jod) oraz w witaminy (A, C, witaminy z grupy B). Wyciąg z alg laminaria intensywnie i skutecznie ujędrnia oraz wzmacnia strukturę skóry czyniąc ją elastyczną i sprężystą, a olejek kokosowy uelastycznia skórę i nadaje jej jędrność, zawiera naturalne antyoksydanty dzięki czemu przeciwdziała procesom starzenia się skóry.

DSC02917 DSC02918

MOJA OPINIA: Produkt zamknięty jest w pięknym, złotym opakowaniu z bordowymi elementami. Buteleczka jest bardzo kobieca, wykonana z ogromną dbałością o każdy szczegół. Bardzo mi się podoba jej strona wizualna. Kosmetyk jest o zapachu żurawiny i cytryny – jak dla mnie połączenie okropne. Zapach w ogóle do mnie nie przemawia, obrzydza mnie, i przez okres testowania nakładałam go z zatkanym nosem. Nie trafia w mój gust, jest za ciężki, duszący, podrażnia moje nozdrza. Balsam ma gęstą konsystencję o kremowym kolorze. Dobrze rozprowadza się po skórze, szybko się wchłania. Mam bardzo przesuszoną skórę na policzkach, balsam nieco pomógł, aczkolwiek znam wiele innych środków, które rzeczywiście lepiej się sprawdzały, a ich działanie było widoczne już kilka dni po nałożeniu. Nie jestem zadowolona z kosmetyku – zarówno z jego zapachu, jak i działania choć przyznaję, że nie jest najgorszy.

DSC02922 DSC02924