Jak Ja kocham piękne buteleczki, miłe zapachy, i …?

???????????????????????????????

Nie wiem jak Wy, ale dla mnie nie ma nic przyjemniejszego niż testowanie ZAPACHÓW. Tak kocham to po prostu! Skupiam na tym całą swoją uwagę. Potrafię psikać po ciele, po ubraniach, po szaliku itp. Itd… Sprawdzam wówczas na czym czuć najdłużej. Och kocham to robić po prostu. :]

??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Bardzo lubię piękne flakoniki, takie które zdobią łazienkową półeczkę. A Jeszcze jeśli zawartość zadowala człowieka – to już cud miód i orzeszki :]

Jeśli chodzi o zapach, jest bardzo ładny. Nie mdli, nie dusi – słodki ale z umiarem. Trwałość nie jest jakaś „długa”, ale do „krótkich” również nie należy. Jak psiknę się rano, to w porze obiadowej jeszcze delikatnie czuję ten zapach, ale nie jest on już tak mocny jak [rano] podczas psikania :]

Fajny cukierek – tak śmieje się mój mąż, kiedy widzi różowy flakonik. I nie da się ukryć, że jemu zapach również przypadł do gustu.

???????????????????????????????

Bardzo się cieszę, że mogłam wypróbować te perfumy. Moja ciekawość dzięki Pani Agnieszce została zaspokojona – a zainteresowanie moich koleżanek czym pachnie Zebra jest po prostu ogromne :]

POLECAM!

Nuty zapachowe: mandarynka, czarna porzeczka, róża i passiflora.

Like Malizia So Sweet dostępna w sieci Rossmann.

Pojemność 100 ml/ Cena 59,99 zł

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀

Testowała Zebra