Marion to jedna z moich ulubionych marek tworzących kosmetyki m.in. do pielęgnacji włosów.

Wielką radością było dla mnie testowanie kolejnego produktu z ich asortymentu. Już na samym początku mogę zdradzić wam, że kolejny raz nie zawiodłam się!  : )

20150408_161935

Od producenta:

„Błyskawiczna odżywka do włosów blond i rozjaśnionych.

Specjalnie opracowana formuła dla włosów suchych, słabych i zniszczonych, wymagających wzmocnienia i regeneracji.  Specjalistyczna, superlekka formuła z dodatkiem ekstraktów z lnu i miodu.”

Cena:  8zł/ 150ml.

Moja opinia:

Szybkie odżywki bez spłukiwania to must have w mojej pielęgnacji włosów. W stosunku nich jestem dosyć wybredna i nie każda spełnia moje oczekiwania.

Odżywka zamknięta jest w typowej buteleczce zakończonej atomizerem, który bardzo dobrze radzi sobie z rozpylaniem produktu.  Samo jej wykonanie nie należy do najtrwalszych. Niestety raz wypadła mi z rąk i teraz kiedy odwrócę buteleczkę do góry nogami, przecieka. 😦

20150408_161949

Przejdę w końcu do samego produktu. Zapach, zapach i jeszcze raz zapach! ❤ Powala, jest idealny  i mogę używać  tej odżywki tylko dla niego!  🙂 Miodowo- cytrynowy chyba tak najlepiej go określić. Jedynym minusem jest to, że nie utrzymuje się na włosach, aż tak długo jak bym chciała.

Moje włosy posiadają naturalne blond refleksy, a dzięki tej odżywce kolor delikatnie się rozjaśnił z czego bardzo się cieszę.

20150408_162010Ułatwia rozczesywanie, które staje się bezbolesne- na suchych jak i mokrych włosach.  Zabezpiecza je przed wysoką temperaturą oraz elektryzowaniem. Włosy zostają nawilżone, bez obciążenia. Lepiej się układają, są lśniące, miękkie, a ich stan się nie pogarsza.

Genialny produkt w niskiej cenie, z lekką formułą i wieloma plusami! 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂