Jestem pod ogromnym wrażeniem.

???????????????????????????????

😀

Genialny produkt otrzymałam od P. Agnieszki, po prostu genialny!

Krem-maska do rąk i paznokci o zapachu waniliowym umila mi każdy dzień. Nawet mój syn wypróbował i powiedział, że chce cały dla siebie. :]

??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Mały, poręczny, mieszczący się w każdej torebce. Cudownie pachnący – intensywnie i długotrwale. Wydaje mi się, że tylko osoby które nie lubią zapachu wanilii będą go krytykowały.

Cudownie się rozprowadza, ma świetną konsystencję taki mus :]

Obłędnie pachnie – i to długotrwale :]

Rewelacyjnie wygładza skórę, i pozytywnie wpływa na paznokcie : nie zmiękcza ich! :]

Nie pozostawia żadnej tłustej lepiącej się warstwy na dłoniach – co jest po prostu świetne :]

Delikatnie nawilża skórę :]

Tak go kocham, że nie sposób mi tego wyrazić słowami. Choć mam jeszcze jednego cudownego Kochanka do rąk, będę mogła śmiało ich porównać, żadnemu nie ujmując niczego :]

Niebawem a moim Kochanku nr2 :]

 ???????????????????????????????

A tu jeszcze opinia mojego syna, który domagał się aby coś powiedzieć odnośnie tego kremu. :]

– Zapach cukierków KRÓWKA – Jednak dziecięcy nos zupełnie inaczej odbiera zapachy 😀

– dobrze się rozsmarowuje – Racja!

– bardzo ładnie pachnie – Racja!

– PO PROSTU EKSTRA KREM DO RĄK! – DOKŁADNIE TAK!

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀

Testowała Zebra