DSC03615
Profesjonalny zabieg Laser lift oparty na formule intensywnie liftingującej i odmładzającej skórę twarzy. Idealny do cery dojrzałej, pozbawionej jędrności.
Zaawansowane składniki aktywne, powodują efekt liftingu natychmiast po wykonaniu zabiegu. Nowoczesna technologia zabiegu wykorzystuje odmładzające działanie światła czerwonego.

Etap 1. Peeling enzymatyczny
Etap 2. Aktywator
Etap 3. Maska liftingująca

Cena: ok.2zł / 5g, 2ml, 2,5ml.

DSC03616
Testowała TINA
Od razu po kolei  Bez zbędnego gadania :]
1. PEELING: ładna i lekka konsystencja, delikatny zapach. Odrobinkę szypało mnie w miejscu, gdzie miałam coś rozdrapanego 😉 Dobrze się rozprowadza – jestem na TAK
2. AKTYWATOR : taka konsystencja jak śluz ślimaka 😉 Delikatny zapach. Szybko się wchłania nie pozostawia na twarzy żadnego lepkiego filmu – jestem na TAK
3. MASECZKA: Jak zalecono na opakowaniu, nałożyłam i pozostawiłam do całkowitego wchłonięcia. Troszkę to trwało, ponieważ konsystencja maseczki jest dość ciężka – niczym krem. Po kilku godzinach spędzonych w domu (z maleństwem na rękach) 😉 – zajrzałam do lustra i zobaczyłam, że moja twarz wygląda bardzo świeżo. Skóra jakby została napięta.
Dlatego, jeśli tak ma wyglądać zastrzyk młodości i to za taką cenę – to jestem naprawdę na TAK!
Dziękuję.

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀
Zdjęcia Zebra  – szczęśliwa  :]