Od producenta:

„BiovaxŸ Naturalne Oleje Argan Makadamia Kokos to swoista BioOdnowa dla włosów, dzięki którym przejdą one efektowną przemianę. Kompozycja starannie dobranych szlachetnych olejów zapewnia kompleksową rewitalizację i odmłodzenie włosów na całej ich długości. Bogata maseczka o aksamitnej konsystencji kryje w sobie całe dobrodziejstwo drogocennych olejów, które przeniknie do włosa w trakcie zabiegu. ”

Cena: ok. 19zł/ 250 ml

20150308_185515

Moja opinia:

Produkty do włosów to jedne z moich ulubionych kosmetyków, a  ich testowanie to dla mnie ogromna przyjemność.  Wiele dobrego słyszałam o maskach z Biovax’u jednak nigdy nie miałam okazji ich przetestować. Tym razem trafiła do mnie intensywnie regenerująca maseczka, która zawiera trzy oleje: arganowy, makadamia i kokosowy.

20150308_185648

Produkt znajduje się w plastikowym pudełeczku , z którego bezproblemowo możemy wyjąć maskę, jednak   wolałabym, żeby była to po prostu tubka.  Kosmetyk jest wolny od parabenów i SLS’ów. Posiada biały kolor, a jego konsystencja jest typowa dla tego typu produktów. Pięknie pachnie- zapach pozwala wręcz  przenieść się w kraje Orientu.  😀

Do zestawu były dołączone także: Termocap i wygładzająco nawilżający Eliksir. Termocap jak termocap co tu dużo opowiadać, sprawdził się dobrze.  Natomiast eliksir bardzo mnie zaskoczył, jest genialny. Jestem bardzo ciekawa czy można kupić go oddzielnie.

Maska świetnie nawilżyła moja przesuszone włosy.  Zdecydowanie wyglądają dużo lepiej niż przed użyciem, a ich kondycja także się  poprawiła. Włosy po wysuszeniu są sypkie, leciutkie i aż chce się ich dotykać! : ) Pomaga też w rozczesywaniu, a  zapach utrzymuje się na włosach jeszcze długo po zmyciu.   Produkt nakładałam też na skórę głowy- jak zalecał producent.  Co najważniejsze nie były przetłuszczone, a skóra głowy  została widocznie nawilżona.

20150308_185709

Uważam że L’biotica nie odbiega od konkurentów na rynku, ponieważ maska jest świetnym produktem. Jednak czegoś mi w niej brakuje( nie wiem do końca czego)  i dlatego odjęłabym jej pół gwiazdki.   Jednak zdecydowanie polecam wam ją wypróbować, jeśli szukacie dobrej maski, która jest niesamowicie wydajna! 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂