Od producenta:

„Mydło undecylenowe polecane jest dla osób, które:

-aktywnie uprawiają sport

-uczęszczają na basen i do sauny

-korzystają ze wspólnych pryszniców, przebieralni

-często podróżują

Co zawiera?

100% naturalnej bazy roślinnej pozyskanej z oleju palmowego

łagodny składnik przeciwgrzybiczy

odświeżający olejek miętowy o działaniu przeciwbakteryjnym

natłuszczającą wazelinę „

Cena: ok.  7zł/ 100g

.20150515_150356

Moja opinia:

Mydło  zapakowane jest w  piękny minimalistyczny kartonik, który uważam że zdecydowanie przyciąga wzrok. Jak dla mnie mistrzostwo! Jestem fanką tego metalicznego niebieskiego odcienia. 🙂20150515_150411

Co najważniejesze mydło chroni też dodatkowe opakowanie.  Po otwarciu uderza nas dosyć mocny zapach, który charakterystyczny jest  dla tego rodzaju mydeł- w tym przypadku specjalistyczne. Nie jes20150515_150503t uciążliwy, jednak zaskoczył mnie na początku.

Bardzo dobrze spełnia swoje działanie. Nie wysusza skóry, nie pozostawia osadu, pomaga w profilaktyce przeciwgrzybiczej, a także możemy używać go do prania bielizny osobistej (jak podpowiada producent).    Sprawdza się znakomicie, nie podrażnia i zawiera 100% naturalnej bazy roślinnej pozyskanej z oleju palmowego.20150515_150433

Nie pozostaje mi nic innego jak polecić wam to mydełko. Jeśli szukacie takiego kosmetyku- to będzie strzał w dziesiątkę! 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂