20150515_151137

Od producenta:

„Połączenie dojrzałych, soczystych malin ze słodką nutą mleczka waniliowego zamknięte w płynie do kąpieli Original Source Raspberry & Vanilla Milk zamieni Twoją wannę w oazę przyjemności.”

Cena: ok. 10zł/ 500ml.

20150515_151203

Moja opinia:

Bath foam, czyli po prostu piana do wanny to już naprawdę kultowy produkt od Original Source.  Mój  to połączenie malin oraz wanilii, które pachną jak malinowo-mleczny Chupa Chups albo jak budyń.  🙂 Istne niebo ! 😀 Nasz produkt znajduje się w orginalnej butelce, którą po zużyciu płynu możemy  ponownie wykorzystać  i zrobić z niej coś fajnego!   Powtórzę się jeszcze raz, ale zapach jest obłędny, intensywny i zostaje z nami nawet po kąpieli. Minusem jest to, że zawsze po jego użyciu jestem głodna.

Kiedy zamkniemy oczy możemy wyobrazić sobie jego przypuszczalny smak.  Nie zaprzeczę, że butelka kusi  aby się napić ( oczywiście żartuje) 😀 . Znajduje się  na nim etykietka informująca, że produkt nie nadaje się do spożycia.
20150515_151228

Płyn cudownie się pieni, wystarczy dosłownie odrobinka, żeby przemienić naszą kąpiel w bąbelkowy raj.

Polecam wam też inne zapachy z tej serii- na pewno każda z was znajdzie taki, który będzie jej odpowiadać.

 Jeżeli nie posiadacie wanny, w ofercie znajdują się także żele pod prysznic. Ja swój zakupiłam jakiś czas temu jeszcze przed paczuszką, o tym samym zapachu.  Jako ciekawostkę dodam, że jeżeli jesteście fankami peelingu kawowego, to ten zapach komponuje się z nim idealnie. : )20150515_151307

Zdecydowanie must- have  w waszej kosmetyczce! 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta  🙂