20150515_150636

Od producenta:

„Salon Perfect to amerykańska marka lakierów do paznokci znana z szerokiej gamy kolorów. Doceniona została wysoka jakość i trwałość lakierów, idealna konsystencja oraz precyzyjny pędzelek umożliwiający łatwą i dokładną aplikację. Każda kolekcja skierowana jest do kobiet modnych i zdecydowanych!

Cena: ok. 20zł/ 14ml.

20150515_150723

Moja opinia:

Do tej pory nie słyszałam o tych lakierach, a co dopiero widziała ich w sklepie.  Lakier zaciekawił mnie do tego stopnia, że poprosiłam wujka Google o pomoc. Dokopałam się do informacji, że te oto cudeńka  tworzy ta sama firma, co cieszące się sławą China Glaze.

Przejdźmy więc do samego produktu.  Oryginalny, metaliczny granatowy odcień przyciąga dużą uwagę.  Od razu dodam, że lakier przebił moje oczekiwania. Na moich paznokciach trzymał się ponad tydzień. Dopiero po tym czasie zaczął odpryskiwać, nieznacznie zaczął ścierać się na końcówkach już wcześniej, ale wybaczyłam mu to, ponieważ przeżył ogrom sprzątania.

20150515_150910

Prawie zapomniałam wspomnieć o jednej z najważniejszych rzeczy, za którą pokochałam ten lakier.   Efekt, który widzicie na zdjęcia to  TYLKO JEDNA WARSTWA! Szok i niedowierzanie po pomalowaniu pierwszego paznokcia . 😀 Zawsze byłam posiadaczką ciemnych lakierów, które potrzebowały czasami nawet 3 warstw do pełnego krycia.  Także, dla mnie jest to fenomen 😀

20150516_14445720150516_144440

Precyzyjny pędzelek i  idealna konsystencja, ułatwiają nam malowanie płytki. 🙂 prawdzie jak to bywa przy ciemnych kolorach, potrzebujemy trochę więcej  dokładności jednak w tym wypadku jest łatwiej.

Lakier cechuje piękny połysk, a czas wysychania jest przeciętny.

Największym minusem jest chyba jego dostępność.  Możecie szukać go w drogeriach Hebe i ewentualnie online.

Polecam przejrzeć ich ofertę, ponieważ posiadają ogromną paletę barw. Ja już upatrzyłam sobie kolejne, które po prostu muszą znaleźć się w mojej kolekcji! 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂