Nie wiem jak to ująć ale zostałam miło zaskoczona jeśli chodzi o ten krem. I krem i serum pod oczy spisały się na medal.

DSC04562DSC04571

Beauty Home Care – Krem z kwasem hialuronowym

Optymalne nawilżanie
Krem intensywnie nawilżający skórę i wygładzający drobne zmarszczki. Zawiera kwas hialuronowy, który utrzymuje na optymalnym poziomie nawilżenie w głębszych warstwach naskórka zapewniając ochronę przed nadmierną utratą wody. Skutecznie wygładza istniejące zmarszczki i zapobiega powstaniu nowych. Przywraca jędrność, napięcie i elastyczność.
Do każdego rodzaju cery.

________

Nie sądziłam, że zdobędą moje serce :] Nie myślałam w ten sposób, ponieważ pierwszy raz miałam styczność z produktami Ava. Cieszę się, że mogłam je przetestować na sobie, i mogę napisać o nich kilka słów.

DSC04568 DSC04570

Krem: Szybko się wchłania i automatycznie sprawia, że skóra staje się delikatna i miękka. Co lepsze? Po kilku dobrach stosowania tego kremu, moja twarz stała się nawilżona i nie mam już uczucia napięcia ściągania skóry. Ładnie wygładza i jest bardzo wydajny, pomimo swej niewielkiej tubki :]

DSC04567

Serum: Dobrze się rozprowadza, nie pozostawia tłustego filmu. Odpowiednio nawilża i niweluje cienie pod oczami.

DSC04573 DSC04574

Beauty Home Care – Serum pod oczy z algami morskimi i koenzymem Q10

Efektywna regeneracja

Wyjątkowo odżywcze serum pod oczy stymuluje procesy regeneracji skóry, pobudza odnowę kolagenu, głęboko nawilża skórę, poprawia jej napięcie i elastyczność. Zawiera ekstrakt z alg morskich, koenzym Q10, wyciąg z ziela świetlika lekarskiego oraz witaminę E. Serum spłyca istniejące zmarszczki i opóźnia powstawanie nowych. Dla każdego rodzaju skóry.

DSC04575

Oba produkty spisały się wspaniale. Jestem zadowolona i z chęcią zakupię je ponownie, jeśli tylko wykończę to co mam. Polecam wypróbowanie tych kosmetyków, gdyż zasługują na większy rozgłos :] Takie moje zdanie.

Testowała Tinka.

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀
Zdjęcia Zebra  – szczęśliwa  :]