Ale mój mąż lubi, kiedy proponuję mu coś nowego do testowania. Portal UDZIEWCZYN zawsze nas czymś zaskoczy, szczególnie mojego męża.

DSC04733

Ten żel ma świetny męski zapach. Oj nie martwcie się nie jest on ciężki. Jest po prostu dla mnie męski 😀 Mój mężuś twierdzi, że fajnie oczyszcza ciało, a przy tym nie wysusza – jak to lubią robić różnej maści żele :] *Wierzcie mi mój mąż spotkał już takie*

Jest duży i wydajny – jednocześnie tani. Bo za nie całe 13zł wasz mężczyzna ma sporą radość przy codziennej czynności wykonywanej w domu jaką jest kąpiel :]

DSC04736 DSC04737

Jest duży i wydajny – jednocześnie tani. Bo za nie całe 13zł wasz mężczyzna ma sporą radość przy codziennej czynności wykonywanej w domu jaką jest kąpiel :]

DSC04738

Zapach nie utrzymuje się za długo na skórze, ale chwile po wyjściu z łazienki ciało mojego męża przekazuje ten zapach 😀
Konsystencja żelu odpowiednia. Nie jest zbyt rzadka ani zbyt gęsta jest w sam raz.

DSC04734

Mąż Zebry poleca, chociażby na wypróbowanie – a nie będziecie żałowali :]
Co jak co ale Soraya potrafi umilić czas spędzony w łazience :]

DSC04735

Pojemność: 500 ml; Cena: 12,99

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀
Zdjęcia Zebra  – szczęśliwa  :] Test – mężuś Zebry :]