„Rozgrzewający krem do stóp z imbirem i pomarańczą
Wyjątkowy, bardzo bogaty w substancje aktywne  krem do pielęgnacji stóp. Zawiera ekstrakt z imbiru delikatnie rozgrzewający stopy, HotFlux™ poprawiający mikro cyrkulację, wspomagający działanie imbiru. Ekstrakt z kory Enantia Chlorantha zapobiega nadmiernemu poceniu się stóp. Dodatek krzemu daje uczucie suchej, gładkiej skóry a olejek pomarańczowy działa antybakteryjnie pozostawiając świeży, owocowy zapach.”

DSC04889

Bardzo przyjemny rozgrzewający krem. Miałam okazje go używać w chłodne dni, choć mam nadzieję że więcej ich nie będzie ;] W końcu nadchodzi lato! Na zimę, krem jak znalazł i już mogę zdradzić że będzie w mojej domowej kosmetyczce, bo jestem okropnym zmarzluchem i lubię wsmarować w stopy coś, co spowoduje ich rozgrzanie. Krem świetnie rozgrzewa i odpowiednio nawilża. Skóra staje się delikatna.

cats

„Peeling do stóp  z naturalnym sproszkowanym pumeksem doskonale złuszcza zrogowaciały naskórek i zmniejsza zgrubienia oraz przygotowuje skórę na przyjęcie składników aktywnych kolejnych preparatów. Wzbogacony został w organiczny ekstrakt z imbiru, który  pobudza mikrokrążenie krwi, działa antybakteryjnie,  masło Shea zmiękczające skórę oraz olejek pomarańczowy działający dezynfekująco. Pozostawia stopy gładkie, miękkie i zrelaksowane.”

DSC04891

Co za peeling! DOSKONAŁY! – Jeżeli chodzi o złuszczanie martwego naskórka. Rewelacyjny jeśli chodzi o zgrubienia powstałe na stopach. Niesamowicie zmiękcza skórę, przez co po wykonaniu peelingu mam uczucie NOWYCH STÓP 😀 Pokochałam go od momentu otwarcia, bo nie wierzyłam że będzie dobry. No bo jak można złuszczyć martwy naskórek jakimś peelingiem bez użycia pumeksu? A tu co? Otrzymałam peeling z pumeksem dzięki któremu nie mam potrzeby angażowania do pracy mojego osobistego wspomagacza [pumeksu]. Dwa w jednym? Tak i to świetne dwa w jednym.

DSC04890

Testowała Tinka.

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀
Zdjęcia Zebra  – szczęśliwa  :]