Od producenta:

„Luksusowy Balsam Głęboko Nawilżający to lekki, szybko wchłaniający się preparat do pielęgnacji suchej i wrażliwej skóry ciała. Zawiera innowacyjne połączenie olejku arganowego z bioHyaluron ComplexTM, które długotrwale i natychmiastowo nawilża skórę, ujędrnia, wygładza. Dodatek wyciągu z trawy cytrynowej i olejku kokosowego przynosi skórze ukojenie, komfort i odświeża.

Sposób użycia: Stosować codziennie po kąpieli, prysznicu, jeżeli trzeba także w ciągu dnia.”

Cena: ok. 15zł/ 225ml.

Moja opinia:

Balsam zamknięty jest w złotej buteleczce, która nawiązuje do hasła na opakowaniu tj. „Luksusowy balsam”. Szata graficzna przyciąga oko, a sam balsam świetnie sprawdzi, się nawet jako ozdoba na półce w pokoju. 😀 Dozownik ułatwia wydobycie produktu, przez co jednym naciśnięciem pompki możemy rozkoszować się nieziemskim zapachem- trawy cytrynowej i kokosu. Tego drugiego prawie w ogóle nie czuć, ale dla mnie to jak najbardziej plus, gdyż nie jestem fanką kokosa w kosmetykach.  Zapach jest orzeźwiający, idealny na lato! Przez wiele godzin utrzymuje się na naszej skórze.

Skóra po użyciu produktu jest gładka, widocznie nawilżona, mogę wręcz pokusić się o stwierdzenie, że ukojona i przygotowana do lata. 🙂 Poradził sobie z przesuszonymi miejscami na moim ciele, często stosowałam go też, jako krem do rąk. I tutaj też mnie nie zawiódł.

Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Jego konsystencja różni się od innych balsamów, których do tej pory używałam. Nie wiem czy to stwierdzenie będzie trafne, ale jest dosyć śliski, mokry, przez co idealnie sunie po skórze. Starałam uchwycić się to na poniższym zdjęciu.

BODY GLAM zdecydowanie na TAK! Ja jestem od niego uzależniona,

Must Have tego lata! 🙂

Tekst i zdjęcia:
Aneta :*