Mój mąż zachwycony, co oznacza, że zestaw jak najbardziej trafiony!

DSC04906

Bardzo elegancki zestaw, ale to nie wszystko. Piękny zapach oraz brak dyskomfortu związanego z pielęgnacją PO goleniu :]

Nie szczypie, nie podrażnia, nie uczula – czyli działa tak jak powinien, aby nie zniechęcić mężczyzn do pielęgnacji swojej twarzy :]

DSC04908

Mąż : Balsam świetnie radzi sobie z podrażnieniami wynikającymi podczas golenia. Mimo wieloletniej wprawy i wymagań żonki aby moja twarz była gładka i delikatna, czasem zdarzy mi się z powodów bliżej nie określonych skrobnąć sobie coś na twarzy ;] Balsam nałożony po goleniu szybko regeneruje uszkodzenia (choć nie mam ich dużo). Nie podrażnia- wpływa raczej jak „mus„ który pomaga zwalczyć uczucie bólu :]

Przyjemny zapach i dobre działanie – tak określił ten balsam mój mąż miłe Panie. Zatem bez zastanowienia wypróbujcie na swoich mężczyznach ten zestaw, bo i cena nie jest wysoka jak za taką przyjemność. A po co mają się męczyć podczas golenia, skoro ten zestaw może im umilić ten czas? :]

DSC04910

Jeżeli chodzi o wodę toaletową – bardzo świeży męski zapach. Uwodzicielski wręcz bym powiedziała :] Lubię kiedy mój mąż pięknie pachnie, chyba każda z nas lubi. Nie czuć jej bardzo długo na twarzy, ale wystarczy aby móc się zachwycić :]

DSC04909

„Nowość Eveline Cosmetics to uwodząca luksusem woda toaletowa Black Multimillionaire o orzeźwiającym zapachu, która pozwala zachować uczucie komfortu przez cały dzień.

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀
Zdjęcia  Zebra  – szczęśliwa  :] Testował szczęśliwy mąż Zebry :]

Buziaki!