Te kilka słów, które przeczytacie o dwóch produktach CD – to dla mnie sama słodycz i wisienka na torcie. Dlatego jeśli czyta to ktoś, kto za słodyczami nie przepada – radzę nie czytać, aby nie zebrało na mdłości ;]

zebra

Kiedy tylko otrzymałam paczuszkę, pierwsze na co zwróciłam uwagę to były właśnie produktu CD. Nie pamiętam czy miałam z nimi wcześniej styczność – ale chyba nie. A kiedy zobaczyłam, że do testów otrzymałam zestaw cytrynowy – oszalałam z radości bo to jest to czego potrzebuje na LATO!

DSC04895

Uwielbiam testować zapachy, po prostu jest to najprzyjemniejsza forma testowania jaka może mnie spotkać. A jeśli jeszcze zapachy wpadną w mój gust to już w ogóle cudownie!

Cytrynka, bo o niej dziś słów kilka :] Zacznijmy może od żelu.

catsuuuuu

Jak widzicie na zdjęciach grafika jest bardzo prosta i minimalistyczna, a żel wyróżnia się również brakiem koloru – brak barwników :] Dozowanie przyjemne i bez większego wysiłku. I teraz uwaga…. Kiedy rozpoczynam swoje domowe spa, a zapach cytryny otula me zmysły po prostu odpływam! Żel jest idealny dla mojej skóry, nie podrażnia, nie uczula. Bardzo dobrze się pieni i oczyszcza ciało. A żeby tego było mało – ten cudowny zapach – to cudowne uczucie odświeżenia – ta wspaniała cytrynka OJ OJ OJ!!!!

Szkoda tylko, że ten piękny zapach cytrynki najbardziej wyczuwalny jest podczas kąpieli, a po wyjściu z wanny już dużo mniej. Jednak tu na pomoc i ratunek przychodzi kto? Otóż TO! Przychodzi DEO-ATOMIZER również o zapachu mojej ukochanej cytrynki!

DSC04899

DEO-ATOMIZER – cytryna idealna! Tak tak, a Kochani przeczytajcie me słowa do końca a dowiecie się czegoś więcej o tej cytrynce 😀 Kiedy rozpylam na swoje ciało ten magiczny i świeży zapach, całe mieszkanie wypełnia „soczysty smak cytryny”. I to mnie bardzo cieszy ponieważ… – KOMARY MNIE UNIKAJĄ! 😀 TAK! Zebra odkryła, że cytrynka z CD cudownie wpływa na to paskudztwo jakim są komary. A po ugryzieniu, wystarczy spryskać miejsce gdzie udało się komarowi wbić i po chwili nic nas nie swędzi! 😀 Zużyłam większe pół, a drugie pół oddałam mojemu synowi, aby chronił się przed a w razie czego i po [ugryzieniu].

33333 zebra1

Na LATO? – Polecam CD – CYTRYNKA! Nie tylko dla matki ale i dla synka 😉

Orzeźwienie w upalne dni, świetny zapach – to gwarantują Wam te produkty.

UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀 😀 😀
Testowała  Zebra  – szczęśliwa  :]