Oryginalna wazelina renomowanej firmy Vaseline. Czysta, bez dodatków.
Doskonale nawilża skórę i chroni ja przed chłodem.Skutecznie regeneruje naskórek.
Łagodzi podrażnienia oraz skutki oparzeń i otarć. Natłuszcza zrogowaciały naskórek.
Hypoalrgiczna.

DSC05351
Vaselina jest w naszym domu od kiedy sięgam pamięcią. Używamy jej nie tylko do ciała, ale również do obuwia :] Ta jednak zostaje wykorzystana do ciała, i to nie tylko mojego, ale również mojego męża.

DSC05353
Fantastycznie natłuszcza skórę, oczywiście nie rozprowadzamy jej na całym ciele, ale w miejscach gdzie jest nam potrzebna. Na przykład: Mąż ma wysuszone dłonie, i dzięki temu produktowi, może cieszyć się delikatną skórą już po kilku minutach od wsmarowania.

DSC05352
Syn po „wypadku” na placu zabaw, natłuszczał pokaleczone kolano, i wazelin-ka również spisała się znakomicie.
Ja natłuszczam okolice łokci, bo nie wiem skąd ale teraz podczas ciąży moje łokcie są jakieś wysuszone, i niezmiernie się cieszę, że do testów otrzymałam tak pojemną vaselinkę, bo kiedy ona do mnie doszła, w tym samym dniu miałam się wybrać by zakupić nową (bo domowa się skończyła). : )
Fajna sprawa z taką vaselinką, szczególnie w zimę, kiedy nasze usta będą narażone na mróz i zimno, ale i nie tylko :]

DSC05354
UDZIEWCZYN  – serdecznie dziękuję  😀
Zebra 🙂