Bardzo przyjemny zapach – a co najważniejsze SKUTECZNY SPRAY UŁATWIAJĄCY ROZCZESYWANIE WŁOSÓW! Brawo dla MARION KIDS! :]

DSC05345
Spray ułatwia rozczesywanie włosów, zapobiega ich plątaniu się, zapewniając im zdrowy wygląd.
Pielęgnacja włosów dla małej księżniczki!
Spray przeznaczony jest specjalnie dla dziecięcych włosów i skóry głowy. Ma świeży, łagodny owocowy zapach dostosowany do preferencji dzieci.
Bez barwników, parabenów, SLES, SLS!
Superlekka formuła nie wymaga spłukiwania. Zawiera proteiny jedwabiu oraz kompleks multiwitaminowy, które:
• przywracają odpowiedni poziom nawilżenia
• gwarantują włosom miękkość, połysk, świeżość i sprężystość
• pomagają rozczesać niesforne kosmyki
• zmniejszają tendencję włosów do puszenia, wygładzając ich strukturę.
Dowolność stosowania: na suche lub na mokre włosy.

DSC05347 DSC05348
Produkt przeznaczony dla dzieci powyżej 3 roku życia.
Większość mam ma problem z włosami dzieci. Nie wiem jak u innych ale moja córka nie cierpi kiedy mam ją uczesać. Ciągle krzyczy że boli, że ją szarpię itp. Pamiętam sposoby mojej mamy na rozczesywanie włosów – ale nie o nich tym razem. W chwili obecnej moja córka ma radość z czesania, a nie ból i strach jak było przed wypróbowaniem tego specyfiku od Marion.
Ładny zapach i słodkie opakowanie przyciąga moją córkę, która gdyby została sama dopuszczona do tego produktu zużyła by go cały na jeden raz :]

DSC05349
Naprawdę skuteczny spray jeśli chodzi o rozczesywanie włosów u dzieci. Pomógł mi pozbyć moją córkę stresu i umila każdy poranek, kiedy to mama nadchodzi ze szczotką i powolnym krokiem zbliża się do córki by móc ją uczesać :] Polecamy go wszystkim mamusiom, których dzieci po prostu nie lubią czesania.

DSC05346

Cena fantastyczna, niebawem zakupię kolejne opakowanie :]
6,59 zł
Testowała AgnieszkaW.

DSC05350

Zebra: Kochani, i ja zakupiłam ten spray dla mojego syna. Szkoda, że dopiero teraz, bo już wiem iż gdybym miała z nim do czynienia dużo wcześniej, to do tej pory syn miałby na głowie piękne loczki. Polak mądry po szkodzie – ach jakże te słowa są prawdziwe.
Zebra również poleca!
UDZIEWCZYN – serdecznie dziękuję 😀 😀 😀
Zdjęcia Zebra–:]